My Blog List

Sunday, November 27, 2011

Inilah 10 manusia yang pertama mendaftar di Facebook


10. Mark Kaganovich
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 28mark kaganovich1 10 First People To Join The Facebook


09. Collin Kelly
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 27colin kelly 10 First People To Join The Facebook


08. Andrew MacCollum
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 26andrew mccollum 10 First People To Join The Facebook


07. Chris Putnam
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 13chris putnam 10 First People To Join The Facebook


06. Soleio Cuervo

Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 11soleio cuervo 10 First People To Join The Facebook


05. Marcel Laverdet
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 10marcel georgs laverdet 10 First People To Join The Facebook


04. Arie Hasit
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 7arie hasit 10 First People To Join The Facebook


03. Dustin Moskovitz
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 6dustin moskovitz 10 First People To Join The Facebook


02. Chris Hughes
Original Profil ID:? Http://www.facebook.com / profile.php id = 5chris hughes 10 First People To Join The Facebook

01. Mark Zuckerberg

Thursday, November 17, 2011

Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo

Pada usia 24 tahun lalu semasa pemain bola sepak Cristiano Ronaldo bermain dengan kelab lamanya Manchester United telah mempunyai 28 kekasih yang pernah dimilikinya. Kelebihannya menjadi seorang atlet terkenal telah membantunya untuk mendapatkan hampir setiap gadis yang diinginkan.

christiano ronaldo girl 01 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo

Jordana Jardel – 2002

christiano ronaldo girl 02 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Karina Ferro: – 2002

christiano ronaldo girl 03 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Daniele Aguiar – 2005

christiano ronaldo girl 04 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Isabel Figueir – 2005

christiano ronaldo girl 05 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Diana Chaves – 2006

christiano ronaldo girl 06 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Nuria Bermudez – 2006

christiano ronaldo girl 07 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Soraia Chaves – 2006

christiano ronaldo girl 08 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Merche Romero – 2006

christiano ronaldo girl 09 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Luciana Abreu – 2007

christiano ronaldo girl 10 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Gemma Atkinson – 2007

christiano ronaldo girl 11 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Bipasha Basu – 2007

christiano ronaldo girl 12 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Karina Bacchi – 2007

christiano ronaldo girl 13 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Carolina Patrocinio – 2007

christiano ronaldo girl 14 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Lucia Garcia – 2008

christiano ronaldo girl 15 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Maria Sharapova – 2008

christiano ronaldo girl 16 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Niki Ghazian – 2008

christiano ronaldo girl 17 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Tyese Cunningham – 2008

christiano ronaldo girl 18 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Nereida Gallardo – 2008

christiano ronaldo girl 19 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Mia Judaken – 2008

christiano ronaldo girl 20 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Imogen Thomas – 2008

christiano ronaldo girl 21 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Letizia Filippi – 2008

christiano ronaldo girl 22 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Alyona Haynes – 2008

christiano ronaldo girl 23 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Olivia Saunders – 2009

christiano ronaldo girl 24 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Gabriela Endringer – 2009

christiano ronaldo girl 25 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Luana Belletti – 2009

christiano ronaldo girl 26 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo
Paris Hilton – 2009

christiano ronaldo girl 27 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo

Raffaella Fico – 2009
christiano ronaldo girl 28 Kenali 28 Bekas Kekasih Cristiano Ronaldo


Monday, November 14, 2011

pasaan ni.........................

tup2..jumpe lagi ngan dy...hati ini makin sayang ngan dy..ku makin sukar melupakandy..ku pun x tahu blekah perasaan ni kan hilang lenyap utkmelupakan dy...begitu sukar bagi ku melupakan dy..hati ku seolah olah mengatakan bahawa dy juga sukar meluapkan ku..namun itu semua hayalan ku sahaja..namun dari tingkah laku yg dy tunjukkan ..nampak dy x ley nk lupakan ku..hati ini sentiasa menyatakan bahawa dy menyayangi ku..namun ku xley nk layan nmagt pasaan ni ..takut ku pulak yg gle..MENGAPA KAU PERGI DISAAT KUMEMERLUKAN KAU... pasaan ni la yg menyebabkan ku sukar utk mencari orang lain..menggantikan dy...ku takut kehilangan dirinyer..NAMUN KAU TETAP PERGI JUA...ku terpaksa merelakan permergiannyer...ku harus menerima kenyataan bahawa ku bukan miliknyer...biarlah kau pergi......senyuman mu ..gurauan mu akan tetap berseamdi dalam jiwa ku.....

Friday, November 4, 2011

SALAM AIDIL ADHA

di kesempatan ni.den nak mengucapkan salam aidil adha kepada teman2 yg mengenali atau yg x mengenali den.bekorban la apa saja selagi kter melkaukan .tp jgnla smapai kter yg terkorban di jalan raya atau seangkatan dengannyer di sebabkan kesipan kter merempet x tentu pasai..so hari ray korban bukan utk kter berkorban merempaet sampai terkorban,tapi berkorban utk mmbuktikaN klter ni adalah hamba ALLAH..AMIN

Thursday, November 3, 2011

Nguyen Dua Hai, seorang lelaki Vietnam, mengidap tumor seberat 90 kilogram selama 10 tahun yang lalu. Saiz tumor itu sangat besar. Panjangnya saja men



Nguyen Dua Hai, seorang lelaki Vietnam, mengidap tumor seberat 90 kilogram selama 10 tahun yang lalu. Saiz tumor itu sangat besar. Panjangnya saja mencapai 1,2 meter. Keadaan tersebut membuat Lelaki 31 tahun yang tinggal di bandar Da Lat itu sukar bergerak. Malah tidur pun, dia terpaksa berdiri.

Selama ini dia dirawat ibundanya yang berusia 61 tahun. Dia yang membantu Dua Hai melakukan kegiatan sehariannya. Tuoi Tre News melaporkan, Rabu (2/11/2011).

Dua Hai dilahirkan sebagai bayi yang normal. Tumor itu baru terlihat saat dia berusia empat tahun. Kaki kanannya tumbuh secara tidak normal.

Ketika usianya 17 tahun, tumor itu sudah seberat 25 kilogram. Kerana itu kaki kanannya dipotong setinggi lutut. Pada masa itu doktor di Rumah Sakit Umum Lam Dong belum mengetahui jenis kanser yang dideritanya.

Pada tahun 2001, di kaki yang sudah dipotong itu tumbuh tumor baru yang terus tumbuh hingga kini ini panjangnya mencapai 1,2 meter dengan berat sekitar 90 kilogram.

Tumor itu melebar sampai ke punggungnya. Selain tidak boleh bergerak, Dua Hai harus menanggung rasa sakit yang luar biasa. Beberapa waktu lalu, tumornya itu koyak sepanjang lima sentimeter dan mengeluarkan darah.

Dua Hai dijadualkan akan menjalani pembedahan pada 18 November nanti. pembedahan itu akan dilakukan oleh pasukan doktor gabungan dari Amerika Syarikat dan Vietnam di Rumah Sakit Tumor Ho Chi Minh City. Dianggarkan operasi bakal berlangsung selama 10 hingga 12 jam. ~ kompas.com

10 hantu di indonesia yang ditakuti

1. Palasik
Palasik menurut cerita, legenda atau kepercayaan orang Minangkabau adalah sejenis makhluk ghaib. Menurut kepercayaan Minangkabau palasik bukanlah hantu tetapi manusia yang memiliki ilmu hitam tingkat tinggi. Palasik sangat ditakuti oleh ibu-ibu di di Minangkabau yang mengandung kerana makanan palasik adalah anak bayi yang masih dalam kandungan ataupun yang sudah mati (dikubur), tergantung dari jenis palasik tersebut.

Ilmu palasik dipercayai sifatnya turun-temurun. Apabila orang tuanya adalah seorang palasik maka anaknya pun akan jadi palasik.

Pada umumnya palasik bekerja dengan melepaskan kepalanya. Ada yang badan tanpa kepala berjalan mencari makan dan ada pula yang kepalanya yang melayang-layang mencari makan.

2. Kuyang
Kuyang merupakan siluman berwujud kepala manusia dengan isi tubuh tanpa kulit dan anggota badan yang dapat terbang untuk mencari darah bayi.Makhluk ini dikenal masyarakat di Kalimantan. Kuyang sebenarnya adalah manusia (wanita) yang menuntut ajaran ilmu hitam untuk mencapai kehidupan abadi. Pada siang hari, seorang kuyang akan menempuh hidup sehari-hari sebagaimana orang biasa, namun biasanya ia mengenakan pakaian jubah. Pada malam hari kuyang akan terbang untuk mencari darah bayi atau darah persalinan untuk dihisap sebagai syarat menambah kekuatan ilmunya. Orang yang melihat kuyang terbang biasanya melihatnya seperti burung besar.

3. Rangda
Rangda adalah ratu dari para leak dalam mitologi Bali. Makhluk yang menakutkan ini diceritakan sering menculik dan memakan anak kecil serta memimpin pasukan nenek sihir jahat melawan Barong, yang merupakan simbol kekuatan baik. Diceritakan bahawa kemungkinan besar Rangda berasal dari ratu Manendradatta yang hidup di pulau Jawa pada abad yang ke-11. Ia diasingkan oleh raja Dharmodayana kerana dituduh melakukan perbuatan sihir terhadap permaisuri kedua raja tersebut. Menurut legenda ia membalas dendam dengan membunuh setengah kerajaan tersebut, yang kemudian menjadi miliknya serta milik putra Dharmodayana, Erlangga.Kemudian ia digantikan oleh seseorang yang bijak. Nama Rangda bererti juga janda. Rangda sangatlah penting bagi mitologi Bali. Pertempurannya melawan Barong atau melawan Erlangga sering ditampilkan dalamtari-tarian. Tari ini sangatlah populor dan merupakan warisan penting dalam tradisi Bali. Rangda digambarkan sebagai seorang wanita dengan rambut panjang dan memiliki kuku panjang. Wajahnya menakutkan dan memiliki gigi yang tajam.

4. Leak
Dalam mitologi Bali, Leak adalah penyihir jahat. Le artinya penyihir dan ak ertinya jahat. Leak hanya boleh dilihat di malam hari oleh para dukun pemburu leak. Di siang hari ia tampak seperti manusia biasa, sedangkan pada malam hari ia berada di kubur untuk mencari organ-organ dalam tubuh manusia yang digunakannya untuk membuat ramuan sihir. Ramuan sihir itu dapat mengubah bentuk leak menjadi seekor harimau, kera, babiatau menjadi seperti Rangda. Bila perlu ia juga dapat mengambil organ dari orang hidup.

5. Wewe Gombel
Wewe Gombel adalah sebuah istilah dalam tradisi Jawa yang bererti roh jahat atau hantu yang suka mencuri anak-anak, tapi tidak mencederakannya. Konon anak yang dicuri biasanya anak-anak yang tersisih dan diabaikan oleh orang tuanya.Wewe Gombel biasanya akan menakut-nakutkan orang tua si anak atas sikap dan perlakuannya kepada anaknya sampai mereka sedar. bila mereka telah sedar, Wewe Gombel akan mengembalikan anaknya.

Menurut cerita,Wewe Gombel adalah roh dari seorang wanita yang meninggal bunuh diri akibat dikejar masyarakat kerana telah membunuh suaminya. Peristiwa itu terjadi setelah suami dari wanita itu curang dengan wanita lain. si suami melakukan hal itu kerana isterinya tak boleh memberikan anak yang sangat diharapkannya. Akhirnya ia dijauhi dan dibenci suaminya lalu disisihkan sampai menjadi gila dan gembel.

disebut Wewe gombel kerana kejadian in terjadi di daerah Gombel, Semarang. Jika kita berjalan dari arah jatingaleh ke arah banyumanik, maka akan terlihat bekas iklan bir bintang. Di situlah konon letak lokasi wewe gombel berada. Beberapa orang menyebutkan bahawa lokasi tersebut adalah lokasi kerajaan hantu. Menurut cerita itu pula, hal itu yang menyebabkan sebuah hotel yang terletak di dalam lokasi bukit gombel menjadi bankrup

6. Genderuwo
Genderuwo adalah sejenis bangsa jin atau makhluk halus yang berwujud manusia mirip kera yang bertubuh besar dan kuat dengan warna kulit hitam kemerahan, tubuhnya ditutupi rambut lebat yang tumbuh di sekujur tubuh. Genderuwo terutama dikenal dalam masyarakat di Pulau Jawa (orang Sunda menyebutnya “gandaruwo” dan orang Jawa menyebutnya “gendruwo”). Habitat hunian kegemarannya adalah batu berair, bangunan tua, pohon besar teduh atau sudut-sudut yang lembab sepi dan gelap. Pusat makhluk ini dipercaya berada di Hutan Jati Donoloyo, kecamatan Sloghimo, sekitar 60 km di sebelah timur Wonogiri, dan di wilayah Lemah Putih, Purwosari, Girimulyo, Kulon Progo sekitar 60 km ke barat Yogyakarta.

7. Pocong
pocong memiliki wajah berwarna hijau dengan mata yang kosong. Pengamatan lain menyatakan,pocong berwajah rata dan memiliki lubang mata berongga atau tertutup kapas dengan wajah putih pucat. Mereka yang percaya akan adanya hantu ini beranggapan, pocong merupakan bentuk protes darisi mati yang terlupa dibuka ikatan kafannya sebelum kuburnya ditutup.Meskipun pocong dalam filem sering digambarkan bergerak melompat-lompat, mitos tentang pocong malah menyatakan pocong bergerak melayang-layang. Hal ini boleh dimaklumkan, sebab di filem-filem pameran pocong tidak boleh menggerakkan kakinya sehingga berjalannya harus melompat-lompat. Kepercayaan akan adanya hantu pocong hanya berkembang di Indonesia, terutama di Jawa dan Sumatera. Walaupun pengamatan mengikuti tradisi muslim, umat beragama lain nyata dapat mengakui kewujudan hantu ini.

8. Toyol
Toyol (bahasa Jawa: thuyul) dalam mitologi Nusantara, terutama di Pulau Jawa,adalah makhluk halus berwujud anak kecil atau orang kerdil dengan kepala botak. pengamatan lainnya yang tidak disepakati semua orang adalah kulit berwarna keperakan, bersifat sosial (dalam pengertian memiliki masyarakat dan pemimpin), serta bersuara seperti anak ayam.Toyol dapat disuruh oleh seorang majikan manusia untuk alasan tertentu, terutama mencuri (wang). Untuk menangkap toyol orang meletakkan kacang hijau di sejumlah sudut rumah kerana toyol dipercayai suka bermain kacang hijau sehingga ia lupa akan tugas yang disuruh pemiliknya. Kejadian toyol dipercayai berasal dari janin orang yang keguguran atau bayi yang mati ketika lahir. Kerana berasal dari bayi, karakter toyol juga seperti budak-budak gemar bermain (seperti laporan orang melihat sejumlah toyol bermain pada tengah malam, dsb.).

9. Sundel Bolong
Sundelbolong dalam mitos hantu Indonesia digambarkan dengan wanita berambut panjang dan bergaun panjang warna putih. Digambarkan pula terdapat bentukan bolong di bahagian punggung yang sedikit tertutup rambut panjangnya sehingga organ-organ tubuh bagian perut terlihat. Dimitoskan hantu sundel bolong mati karena diperkosa dan melahirkan anaknya dari dalam kubur. Biasanya sundel bolong juga diceritakan suka mengambil bayi-bayi yang baru saja dilahirkan

10. Kuntilanak
kuntilanak digambarkan dalam bentuk wanita cantik. Kuntilanak digambarkan senang mencari penduduk kampung untuk menuntut balas.Kuntilanak muncul selalu diiringi harum bunga kemboja. Kononnya lelaki-lelaki yang tidak berhati-hati boleh dibunuh sesudah kuntilanak berubah wujud menjadi penghisap darah. Kuntilanak juga senang memakan bayi dan melukai wanita hamil. Dalam cerita seram dan filem horror ditelevision Malaysia, kuntilanak digambarkan membunuh mangsa dengan cara menghisap darah di bahagian tengkuk, seperti vampire.Agak berbeza dengan gambaran menurut tradisi Melayu, kuntilanak menurut tradisi Sunda tidak memiliki lubang di punggung dan hanya mengganggu dengan penampakan saja. Jenis yang memiliki lubang di punggung sebagaimana deskripsi diatas disebut sundel bolong. Kuntilanak konon juga menyukai pohon tertentu sebagai tempat “bersemayam”.

[18+] Lelaki ini bermimpi sehingga menaikkan tutttt . . . .

Syok sesangat nampaknya mamat ni dibuai mimpi. Dengan pelakon wanita mana agaknya mamat ni memadu asmara hingga …TUT nya mencanak… 90 darjah. Namun semua ni hanyalah fake! caye la . .haha

hampa jgn la cm ni plak...hahahahahaha

Gila! Remaja ini perkosa kekasihnya untuk membuktikan kejantanannya setelah diejek kemaluannya kecil


Hanya gara-gara diejek memiliki kemaluan kecil oleh kekasihnya sendiri, seorang remaja nekad memperkosa teman wanitanya yang berusia 13 tahun seorang pelajar kelas satu sebuah SMP.


Sulkhan 22 tahun, mengaku sudah memperkosa Bunga sebanyak tiga kali sejak Raya Aidil Fitri lalu. Sulkhan juga mengaku dirinya memperkosa Bunga kerana kerap diejek kekasihnya itu. “Saya sering diejek memiliki ‘burung’ mini, dan sebab itu saya mahu buktikan,” kata Sulkhan kepada penyiasat.


Terbongkarnya kes ini bermula ketika orang tua mangsa didatangi pihak sekolah. Kerana, Bunga banyak mengalami perubahan sikap. Bahkan beberapa mata pelajaran jatuh menjunam. Bunga dipanggil untuk diberikan bimbingan dan kaunseling. Dari proses bimbingan dan kaunseling itu, Bunga mengaku sedang dibelit masalah akibat disetubuhi Sulkhan, kekasihnya sendiri sebanyak tiga kali, dan mengaku menyesal telah melakukan perbuatan itu.


Sulkhan menggauli kekasihnya pertama kali di kawasan persawahan Desa Brambang, Kecamatan Diwek. Yang kedua dicumbu di Kandang ayam Desa Barongsawahan, dan terakhir di sekitar kawasan tanaman Tebu Kecamatan Perak.


Semua itu dilakukan pada siang hari, yakni setelah Pulang sekolah.

Namun, akibat perbuatannya itu Sulkhan ditangkap Polis pada Selasa (27/9/2011). Kini kesnya ditangani Unit Perkhidmatan Hamba perempuan dan Anak (PPA) pada Satreskrim Polres Jombang.


orang pompuan kne la pk2kan ek..jgn kire nk kutuk je..

Monday, October 31, 2011

Gantung Diri Bersama Bila Janji Sehidup Semati Ditunaikan

GAMBAR PASANGAN KEKASIH BUNUH DIRI SEHIDUP SEMATI

Ngeri! Mayat yang berulat ini bertukar menjadi hijau

Mayat ini ditemui dalam hutan setelah sudah busuk selama beberapa hari entah, sebab mati pun tak tahu kenapa, mungkin tercekik susu kambing kot. Mangsa dipercayai berada pada kategori MILF, iaitu pada usia 30-an. Kaki pun dah hijau, mata dah berulat, tangan dah hitam. Cuma yang aku respect gigi beliau masih tetap putih walaupun sudah beberapa hari tidak digosok. Harap-harap post yang pertama ini boleh yakinkan anda semua bahawa kalau tak gosok gigi pun gigi boleh putih.ulat kaki





Ulat mata

Say cheese...


bila dah mati.jasad ni da xde pe2 da.ulatpun makan...cuma gigi je mpak x kne makan