My Blog List

Thursday, November 3, 2011

Gila! Remaja ini perkosa kekasihnya untuk membuktikan kejantanannya setelah diejek kemaluannya kecil


Hanya gara-gara diejek memiliki kemaluan kecil oleh kekasihnya sendiri, seorang remaja nekad memperkosa teman wanitanya yang berusia 13 tahun seorang pelajar kelas satu sebuah SMP.


Sulkhan 22 tahun, mengaku sudah memperkosa Bunga sebanyak tiga kali sejak Raya Aidil Fitri lalu. Sulkhan juga mengaku dirinya memperkosa Bunga kerana kerap diejek kekasihnya itu. “Saya sering diejek memiliki ‘burung’ mini, dan sebab itu saya mahu buktikan,” kata Sulkhan kepada penyiasat.


Terbongkarnya kes ini bermula ketika orang tua mangsa didatangi pihak sekolah. Kerana, Bunga banyak mengalami perubahan sikap. Bahkan beberapa mata pelajaran jatuh menjunam. Bunga dipanggil untuk diberikan bimbingan dan kaunseling. Dari proses bimbingan dan kaunseling itu, Bunga mengaku sedang dibelit masalah akibat disetubuhi Sulkhan, kekasihnya sendiri sebanyak tiga kali, dan mengaku menyesal telah melakukan perbuatan itu.


Sulkhan menggauli kekasihnya pertama kali di kawasan persawahan Desa Brambang, Kecamatan Diwek. Yang kedua dicumbu di Kandang ayam Desa Barongsawahan, dan terakhir di sekitar kawasan tanaman Tebu Kecamatan Perak.


Semua itu dilakukan pada siang hari, yakni setelah Pulang sekolah.

Namun, akibat perbuatannya itu Sulkhan ditangkap Polis pada Selasa (27/9/2011). Kini kesnya ditangani Unit Perkhidmatan Hamba perempuan dan Anak (PPA) pada Satreskrim Polres Jombang.


orang pompuan kne la pk2kan ek..jgn kire nk kutuk je..

No comments:

Post a Comment